Tak, konečně oficiální výsledky jsou tady... tááákžeeee...
Sporák sklidil opět moc posměchu jako každý rok :)
Slyšeli jsme hlášky typu: Co ten tady chce ? To vytáh někde ze stodoly, ne ? To sem moh jet taky. To je šrot a podobně.
Auto nápor RZ vydrželo a troufám si říct, že to je ta nejlepší technická kontrola. Nedá se totiž nějak oklamat :)
Hoši děkujem, vytáhněte klidně svý nalakovaný káry, ale za nás mluví výsledky, ne barva laku.
...takže k těm výsledkům...
RZ1 jsme moc divočili kolem gum, zbytečně protáčení kol, divácky možná zajímavě, ale na výsledky slabota.
Řekli jsme si, že na čtyřce to už dělat nebudem a zkusíme to více na čas, než na efekt.
Na RZ2 jsme neviděli nic složitého. Tak trochu nuda. Asi mimo tři zatáčky se to nechalo jet plnej knedlík :)
Patnácté místo celkově (bez předjezdce) a
první ve skupině N2 s časem 2:27:03.
RZ3 jsou staré známé Beňovy. Sud na place dobré zpestření, jinak opět plnej knedlík.
A opět patnácté místo celkově (bez předjezdce) a
první ve skupině N2 s časem 1:22:21.
Tím se nám uzavřela první etapa, nadával jsem si za ten průjezd RZ1.
Dalo to celkem devatenácté místo celkově a
druhé místo ve skupině s časem 5:58:88
RZ4 jsme nyní méně divočili, ale stejně tam byly dva okamžiky, kdy jsem řadil jedna. Chyba.
V cíli jsem zjistil, že mě zadek brzdí - byla povytažená ruční brzda. Bez komentáře.
Celkem dvacátéprvní místo a
druhé místo skupiny N2 s časem 2:04:18. Ach ty ruce.
RZ5 ani nezmiňuji, tam nám to pokazil civilista s žebříkama. Stálo nás to přes 10 sekund.
No co, o nic nejde, je to jen soutěž :)
RZ6 jsem byl rozladěný z výsledku RZ5 a tak jsem se snažil ztrátu dohnat a méně brzdit.
Bylo z toho třinácté místo celkově a
první místo ve skupině s časem 1:20:62.
Druhá etapa byla tedy ztrátou na RZ5 zabitá.
Ale
celkově z toho bylo krásné třetí místo ve skupině. Bývalo mohlo být druhé. Škoda :)
Děkuji všem pořadatelům, děkuji svému bratru mitfárovi, který skvěle diktoval, děkuji autíčku, které nás vezlo a hlavně děkuji motoru a poníkům, kteří nás hnali kupředu.
Cestou domu mi tradičně odešla spojka.
Takže do příští akce je třeba vyměnit vadný karburátor (prot nám to chrchlalo a nejelo) a zmíněnou spojku.