- Add to favourite škoda quickbar >> skoda110r.cz | skoda110r.com | skoda100.cz | skodateam.cz | skoda.daves.cz | skoda.virt.cz | techweb 


Here can be your banner

Nejlevnější povinné ručení

Icon of pages



HTML code of icon

Switch to Czech

Načítám obsah...



Search
Menu
Photo Tip
!Deník posledních dnů
 

Diary of last days
Our projects
Advert



Navigation
Povinné ručení

>> Map - Home - Diary 2003 <<


 

Diary 2003

 
Total records: 62 (Listed 61-75)

05.01.2003 (Su)  

Daves  Profil uživatele  http://skoda.daves.cz datriware 109318615 775328374 

Teplota se pohybovala kolem -5°C, takže to nebylo zrovna moc milé.
Vyměnil jsem nejdřív alternátor (za jiný, který se mi už rok válel s motorem na zahradě, trochu do něj pršelo, ale snad bude v pohodě. Zdálo se mi, že ten který jsem měnil měl špatnou nějakou diodu, protože uspokojivě nedobíjel a při připojení starého autorádia bylo slyšel v reproduktorech takové vrčení).
Potom došlo konečně i na chladič. Zespoda se prodřel o šavli. Nechtěl jsem nic vyndavat, takže jsem ho měnil za účasti všech okolních a značně překážejících dílů. Měnil jsem ho za ten, co se mi válí společně s tím motorem na té zahradě a taky na něj rok pršelo, ale doufám že bude ok. Jen mu nefungoval výpušťák, takže jsem se pokoušel ho vyšroubovat z toho původního, ale zůstal mi v ruce i s kusem chladiče, takže jsem utíkal k popelnicím nedaleké bytovky pro další chladič a vyšrouboval ho z něj.
Nakonec jsem definitivně vyhodil obě autobaterie s tím, že koupím novou.

04.01.2003 (Sa)  

Daves  Profil uživatele  http://skoda.daves.cz datriware 109318615 775328374 

Teplota se pohybovala kolem +8°C, odhodlal jsem se tedy k opravě stěračů.
V nedaleké vesnici jsem si již před časem všiml odstaveného torza užovky, doufal jsem tedy že v něm ještě bude systém stěračů. Byl. Vymontoval jsem ho a při té příležitosti ještě topení co je vpředu pod palubní deskou, třeba se bude hodit. Doma jsem zjistil, že je bohužel úplně jiné než eRkové a nedá se jednoduše vyměnit. Pár minut jsem přemýšlel jak to udělat a nakonec jsem se dal do rozhýbávání jedné osy, které se zaboha nechtěla hnout. To mi zabralo asi dvě hodiny, než se konečně pohla. Rozebral jsem ho, vyčistil, promazal a teď se točí nádherně. Nakonec jsem se rozhodl odbrousit všechny osy a vyklepat je ven. Kupodivu měly naprosto shodný tvar, takže šly přehodit a zalisovat typ z užovky místo těch eRkových. Užovka měla táhla stěračů masivnější, takže i po odbroušení šla bezproblémů nalisovat ve svěráku do těch erkových a díky tomu přečuhovaly asi o necelý milimetr, což se krásně rozklepalo a uchytilo jak original. Protože eRkový typ vypadá trochu jinak, je třeba ty nové vypodložit asi 15mm, já použil starou velkou matici. Dost mi vadí, že má eRko systém stěračů zevnitř pod palubkou a ne zvenku pod kapotou jako novější sourozenci. Díky tomu jsem musel zase rozebrat celou palubku. Ještě že ji mám na jediném konektoru a je to chvilička.

!Denik_poslednich_dnu
 
!Denik_poslednich_dnu
 
!Denik_poslednich_dnu
 
!Denik_poslednich_dnu
 

Nejlevnější povinné ručení
Total records: 62 (Listed 61-75)
| |

[ Send to friend | Version for print ]

Other related articles :
Copyright 2001-2015
Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora.
David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: send email, ICQ: 109318615
Partneři
Čištění klimatizace v autě

Čištění autoklimatizací Praha. Autoservis, kde nebudete dlouho čekat.


Google search

Could´t find what you were looking for? Try Google...

Google
Příspěvek
Login
Name:
Pass:
Allways log in: 



I lost my password
I want to register
Statistics
Visiters:99
Loged in:0
Visits today:5676
Total visits:27631046

articles:179
Photos:4065
Comments:1233
Users:310
Advert



Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet