Vyměnil jsem olej, těsnění pod hlavou, svíčky a kabely u rapida.
Někdo předemnou strhnul jeden závit, šroub šel volně tam i zpět, takže jsem ho tam ani nedával. Uvidíme, jak dlouho vydrží jezdit hlava bez jednoho šroubu.
Opět čas udělat záznam... ...ptáte se, proč aktualizace váznou.
Nu, zítra tomu budou tři roky, kdy jsem podepsal parte mého snu. Nejsou síly, denně pracuji od rána do půlnoci, někdy (jako teď) až do dvou ráno. Víkend je jediná možnost se zastavit, už to nejde jako dřív - trhat rekordy a plnit plány na 130% i v garáži.
Takže pomalu přesouvám vše související se škodovkou na druhou kolej.
Ale aby se neřeklo, stále pro vás chystám nějaké ty novinky (vše na následujících fotečkách je pro vás - tedy k prodeji)
Konverzní kit pro 130RS - odpružení a světla
a když je čas, tak ještě webrařím
Zatím nedělám tlustou čáru a nepřestávám psát deník - ale ta chvíle se blíží.
Byla tam vůle. Já si myslel, že to je někde mezi šnekem a hřebenem. Nejznatelnější to bylo třeba při pomalé jízdě po kostkách. Takový kovový zvuk, jak kdyby něco bouchalo o karosérii. Ale prý to byl nějaký silentblok kloubu, co je pod manžetou či co. Já to blíž nezkoumal. Teď je náprava tichoučká.
Ukazuje to spotřebu "jakože benzín", což je v reálu +1.1L. Těch 0.9 už je počítáno z reálné spotřeby. Tedy 4.3L plynu na 100km. Dlouhodobou (za 33 tisíc km) reálnou spotřebu plynu mám 6.18L/100km. Ovlivnila to hlavně zima, kdy je spotřeba vyšší. Těch 4.3 udělám jen v létě a jen o prázdninách, když je volná silnice. Jinak se pod 5 nedostanu. Hodně dobrá spotřeba se dá udělat na rovných úsecích mezi vesnicema. Ale jezdím dálnici, ta to zvyšuje.
Nevěř všemu, co se píše. Z něčeho senzace být musí a upřímně ty bodový sváry z fabriky, co odloupneš kombinačkama se nedají srovnávat s kvalitním CO svárem. Stačí se podívat na profily po bouračce. A k tomu článku - ta zbouraná oktávie nemá nic společného s tou svařovanou z následujících fotek. Porovnej přední sloupky. Má to navodit klamavý pocit, z čeho lze auto posvářet. Už to vypovídá o kvalitě článku Já to mám čistě jako pokus. Co ještě zvládnu a co už ne. A zase si z toho odnesu kupu zkušeností. Víc než čtením bublin na novinkách Myslím, že tenhle článek není pro nikoho přínosný. Kdyby psali o změnách pasivní bezpečnosti mezi jednotlivými modely, udělali by lépe. Třeba Fe od modelu 98 má vyztuženou karosérii a je mnohem bezpečnější.