Mezi závadami je obvyklý "předdefinovaný" set pro vozy škoda. Motor je nově postavený, nikde ani kapka oleje, všude nová těsnění, přesto je na seznamu netěsnost. Výfuková soustava je nová a ve vynikajícím stavu, na seznamu závad však také figuruje... Potom jsem rapidovi věnoval nový rozdělovač. Motor má najeto 120km, takže jsem seřídil ventilové vůle.
Udělal jsem ještě pár drobností a pak u RSy pasoval těsnění
Na rapida jsem přidělal mlhovku... ...půjdeme na STK Taky jsme se byli projet, motor má najeto necelých 60km. Neměl jsem barvu ani těsnění, prodnešek jsem nemohl dál pokračovat...
Dopoledne jsem dostrojoval rapida a uváděl do provozu různé nefunkční komponenty :) Po poledni jsem natáhl novou podtlakovou hadici k posilovači. No a pak jsem ho vzal na projížďku. Motor zatím ochotně vrčí, auto jede téměř samo. Při přišlápnutí zaduní a hrne se mohutně kupředu. Ale opatrně, zatím jsme nešli přes 4000 otáček. Celkem jsme najeli 14km a slabou hodinku navrčeli na volnoběh... Po opravách jsem se vrátil k broušení blatníků