| | | | |
---|
| Autor: | | Vytvořeno: 12.01.2006 - Změněno: 12.01.2006 | Potřebný materiál : Podlaha Š110R (Š100) případně Š120
Potřebné nářadí : Rozbruska, frička, flexa Vrtačka CO svářečka Kladivo
Úskalí práce : Vyřezání staré podlahy Zapasování nové podlahy
Náročnost : Vysoká, dva dny
Příběh :
Nevím jak vy, ale já přeci jen už rád pevnou půdu pod nohama...
...ať Vás k výměně podlahy žene cokoliv, udělejte si jasno v tom, jaké jsou vaše možnosti, jaké máte k dispozici náhradní díly a co vlastně potřebujete.
Vydat se můžeme třemi cestami :
1) Ponechat prahy s výztuhami a tunel, měnit pouze podlahovou část 2) Ponechat prahy s výztuhami a vyměnit tunel s podlahou 3) Ponechat střechu a vyměnit zbytek :) Prostě podlahu celou
Protože jsem zastáncem postupných výměn, budeme se bavit o druhé variantě. To znamená, že ponecháme prahy s výztuhami a odřízneme "pouze" tunel s podlahou.
Podlahu můžete sehnat ze Š100 (shodná se Š110R), pak je však škoda jí řezat a spíš bych se klonil k první variantě. Dále můžeme použít podlahu ze Š120, to s sebou nese jisté nevýhody, které zmíním dále. Cenová relace těchno podlah je někde mezi 2000 až 4000 Kč.
Z dnešního pohledu bych si raději nechal naohybat novou podlahu. Vyšlo by to levněji a výsledný dojem by byl lepší.
Záleží čistě na Vás.
Podlaha 110R, Podlaha 120
Mezi podlahou z Š100 a Š120 je patrný rozdíl.
Podlaha pro Š100 je delší. No a taky bude přesně sedět :) Některé rozdíly pořešíme později flexou.
Tak tedy... přikročme k vyřezání podlahy.
Skelet fixujte vhodnými výztuhami a pomocí různých značek si hlídejte, zda se někam nehýbe.
Podlahu ze Š120 náležitě ořežeme...
A pomocí dalšího kousku tunelu ze 120 ji prodloužíme...
A teď jen celek zasadíme do auta a postupně zabodujeme a zavaříme.
A naše krásná podlaha je na světě :)
Bohužel zde nemohu napsat přesný postup... ...ten je totiž dost individuální, ale věřím, že si poradíte.
|
|
| | | | |
| Komentáře
| |
---|
| | | |
---|
|
| Zkusil bych se podívat na stránky hradeckého obchdou www.obautodily.cz
|
| | [ Vulgární ] [ Reagovat ]
| |
|
| | | | |
| | |
---|
|
| Zdar nevíte kde se dá sehnat podlaha na rapida ?????????????
|
| | [ Vulgární ] [ Reagovat ]
| |
|
| | | | |
| | |
---|
|
| no ak to nabiješ po odrezani sa vzniknute pnutie uvolni tym ze Ti danu cast posunie tam kam nechces, ak si to vobec vsimnes. Ak mas karoseriu pred vyrezanim podlahy dostatocne zpevnenu je asi jedno v akej ju mas polohe ide o to aby bola v polohe vyhodnej pre Teba Na to co je dostatocne vyztuzena karoseria sa uz asi ani nepytaj, aby to nevyzeralo ze nemas potuchy do coho sa pustas
|
| | [ Vulgární ] [ Reagovat ]
| |
|
| | | | |
| | |
---|
|
| Chcem sa opýtať že keď mením podlahu tak mám nechať auto na kolíske alebo na kolíkoch????? a tie výztuhy mám navariť na karosériu alebo len tak zapevniť (nabiť) .Ďakujem
|
| | [ Vulgární ] [ Reagovat ]
| |
|
| | | | |
| | |
---|
|
| Prosím konstruktivně, nebo čtěte i ostatní články, ať pochytíte souvislosti.
|
| | [ Vulgární ] [ Reagovat ]
| |
|
| | | | |
| | |
---|
|
| Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak se liší podlaha eRka a 120 Mkového typu, je širší? Díky Ota
|
| | [ Vulgární ] [ Reagovat ]
| |
|
| | | | |
|
| | | | |
| Copyright 2001-2015
| |
---|
| Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora. David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: pošli email, ICQ: 109318615
|
| | | | |
| Google search
| |
---|
| Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
|
| | | | |
| | | Statistika
| |
---|
| Právě prohlíží: | 48 | Právě přihlášeno: | 0 | Dnes návštěv: | 1097 | Celkem návštěv: | 28650704 |
| Článků: | 179 | Fotografií: | 4065 | Komentářů: | 1236 | Uživatelů: | 310 |
|
| | | | |
|