U erečka jsem vymontoval převodku řízení, která ač nově sestavená, vykazovala značnou vůli v řízení. Vůle byla nakonec na hřídeli ovládací páky a podařilo se ji úspěšně odstranit.
Ráno jdu do práce a koukám na prázdné místo tam, kde stávalo mé auto.
Zavětřil jsem, že zloděj ztěží přišel s vlastní baterkou a překonal všechny nástrahy a rovnou vytočil 156 s otázkou proč a kam mě odtáhli.
Vzal jsem baterku pěkně do teplých a šel na 500m vzdálené odtahové parkoviště. Za nevyžádané přeparkování vozu jsem vycvakal dva litry. Nechápu to, na tom místě stojím pět let, 300 dní v roce. Někoho jsem holt naštval. Místo jsem nafotil a předávám celou věc právníkům.
Dnes jsem si byl vyzvednout výzvu k podání vysvětlení o provozu sporáka na pozemních komunikacích bez pojištění. Oznámení přestupku odpovídá datu, kdy mě se sporákem zastavili příslušníci při testování motoru týden před Běšinami. Považuji to za fér jednání neb jsem tenkrát s sebou neměl doklad o pojištění a mohli tak napařit pokutu hned na místě.
Dále jsem si vyzvedl sportovní volant s nábou a špuntem s dobovým logem, budíky a páčky na eRko.
Byla tam vůle. Já si myslel, že to je někde mezi šnekem a hřebenem. Nejznatelnější to bylo třeba při pomalé jízdě po kostkách. Takový kovový zvuk, jak kdyby něco bouchalo o karosérii. Ale prý to byl nějaký silentblok kloubu, co je pod manžetou či co. Já to blíž nezkoumal. Teď je náprava tichoučká.
Ukazuje to spotřebu "jakože benzín", což je v reálu +1.1L. Těch 0.9 už je počítáno z reálné spotřeby. Tedy 4.3L plynu na 100km. Dlouhodobou (za 33 tisíc km) reálnou spotřebu plynu mám 6.18L/100km. Ovlivnila to hlavně zima, kdy je spotřeba vyšší. Těch 4.3 udělám jen v létě a jen o prázdninách, když je volná silnice. Jinak se pod 5 nedostanu. Hodně dobrá spotřeba se dá udělat na rovných úsecích mezi vesnicema. Ale jezdím dálnici, ta to zvyšuje.
Nevěř všemu, co se píše. Z něčeho senzace být musí a upřímně ty bodový sváry z fabriky, co odloupneš kombinačkama se nedají srovnávat s kvalitním CO svárem. Stačí se podívat na profily po bouračce. A k tomu článku - ta zbouraná oktávie nemá nic společného s tou svařovanou z následujících fotek. Porovnej přední sloupky. Má to navodit klamavý pocit, z čeho lze auto posvářet. Už to vypovídá o kvalitě článku Já to mám čistě jako pokus. Co ještě zvládnu a co už ne. A zase si z toho odnesu kupu zkušeností. Víc než čtením bublin na novinkách Myslím, že tenhle článek není pro nikoho přínosný. Kdyby psali o změnách pasivní bezpečnosti mezi jednotlivými modely, udělali by lépe. Třeba Fe od modelu 98 má vyztuženou karosérii a je mnohem bezpečnější.