![]()
Tak, konečně oficiální výsledky jsou tady... tááákžeeee...

Sporák sklidil opět moc posměchu jako každý rok :)

Slyšeli jsme hlášky typu: Co ten tady chce ? To vytáh někde ze stodoly, ne ? To sem moh jet taky. To je šrot a podobně.

Auto nápor RZ vydrželo a troufám si říct, že to je ta nejlepší technická kontrola. Nedá se totiž nějak oklamat :)

Hoši děkujem, vytáhněte klidně svý nalakovaný káry, ale za nás mluví výsledky, ne barva laku.

...takže k těm výsledkům...

RZ1 jsme moc divočili kolem gum, zbytečně protáčení kol, divácky možná zajímavě, ale na výsledky slabota.

Řekli jsme si, že na čtyřce to už dělat nebudem a zkusíme to více na čas, než na efekt.

Na RZ2 jsme neviděli nic složitého. Tak trochu nuda. Asi mimo tři zatáčky se to nechalo jet plnej knedlík :)

Patnácté místo celkově (bez předjezdce) a
první ve skupině N2 s časem 2:27:03.




RZ3 jsou staré známé Beňovy. Sud na place dobré zpestření, jinak opět plnej knedlík.

A opět patnácté místo celkově (bez předjezdce) a
první ve skupině N2 s časem 1:22:21.





Tím se nám uzavřela první etapa, nadával jsem si za ten průjezd RZ1.

Dalo to celkem devatenácté místo celkově a
druhé místo ve skupině s časem 5:58:88



RZ4 jsme nyní méně divočili, ale stejně tam byly dva okamžiky, kdy jsem řadil jedna. Chyba.

V cíli jsem zjistil, že mě zadek brzdí - byla povytažená ruční brzda. Bez komentáře.

Celkem dvacátéprvní místo a
druhé místo skupiny N2 s časem 2:04:18. Ach ty ruce.





RZ5 ani nezmiňuji, tam nám to pokazil civilista s žebříkama. Stálo nás to přes 10 sekund.

No co, o nic nejde, je to jen soutěž :)

RZ6 jsem byl rozladěný z výsledku RZ5 a tak jsem se snažil ztrátu dohnat a méně brzdit.

Bylo z toho třinácté místo celkově a
první místo ve skupině s časem 1:20:62.





Druhá etapa byla tedy ztrátou na RZ5 zabitá.

Ale
celkově z toho bylo krásné třetí místo ve skupině. Bývalo mohlo být druhé. Škoda :)

Děkuji všem pořadatelům, děkuji svému bratru mitfárovi, který skvěle diktoval, děkuji autíčku, které nás vezlo a hlavně děkuji motoru a poníkům, kteří nás hnali kupředu.

Cestou domu mi tradičně odešla spojka.

Takže do příští akce je třeba vyměnit vadný karburátor (prot nám to chrchlalo a nejelo) a zmíněnou spojku.
