Autor: | | Vytvořeno: 13.02.2006 - Změněno: 05.06.2006 |
Repase karburátoru DCOE
Celý karbutátor pečlivě rozebereme. Začneme demontáží víčka trysek a dále hlavního víka.
Odšroubujte pojistné šrouby na koncích hřídele, vyšroubujte a vyndejte klapky. Odpojte pružinu od hřídele, odjistěte páku akcelerační pumpy.
Hřídel z karburátoru vyklepněte kladívkem, ložiska stahněte a vyměňte.
Všechny trysky demontujte a přesvědčete se, že jsou průchozí a čisté. Karbutátor uvnitř dokonale vyčistěte, pokud je hřídel přirezlá, vyleštěte ji.
Vyzkoušejte, že se hřídel v karburátotu otáčí zcela volně. Před naklepáváním ložisek nezapomeňte na páku akcelerační pumpy ! Do hřídele vložte klapky, nejdříve jednu, proti světlu ji ustavte tak, aby byla co nejtěsnější. Poté vložte druhou a stejným způsobem usaďte.
Nyní naklepněte ložiska a dotahněte matkami, zajistěte pojistkami.
Nyní zkontrolujte palivovou pumpu, zda plynule chodí, případně ji vyjměte.
Píst pumpy očistěte, očistěte i válec. Pumpa musí chodit naprosto plynuje.
Jako další venujte pozornost systiči. Skládá se ze systemu dvou válců ovládaných ozubenými koly.
Písty vyjměte, očistěte a vraťte zpět.
Před smontováním celého karburátoru vyměníme těsnění a ještě zkontrolujte správnou pozici plováku.
Označení karburátoru | Rozměr A (mm) | Rozměr B (mm) |
---|
38 DCOE 13-14 | 8,5 | 15 | 38 DCEO 16-17 | 7,5 | 14 | 38 DCOE 25 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 2 | 8,5 | 15 | 40DCOE 4 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 8 | 7 | 13,5 | 40 DCOE 9 | 7 | 15 | 40 DCOE 18 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 20-21 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 24 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 25-26 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 27 | 8,5 | 15 | 40 DCOE 28 | 8,5 | 15 | 42 DCOE 8 | 5 | 13,5 | 42 DCOE 12 | 7 | 15 | 45 DCOE 9 | 7 | 13,5 | 45 DCOE 9 | 5 | 13,5 | 45 DCOE 12 | 7 | 15 | 45 DCOE 13 | 8,5 | 15 | 45 DCOE 14 | 8,5 | 15 | 45 DCOE 15-16 | 7,5 | 14 |
Tak ať slouží :)
|