Naskládáno 0.8m3, přední sedadla obě volná. Kubík je asi maximu, co jde dozadu naskládat. Celkem bych odhadl maximum na 1.3 kubíku. Respektive 2 kubíky, ale to už se tam nevejde řidič :-D
U citi přestlo fungovat okýnko. Stáhlo se a už nevyjelo. Tak jsem to dnes ráno odvezl na záruku do servisu. Tam mi řekli, že musí psát do Boleslavi a že odpoví za čtyři hodiny. A že nemají díly, takže to tam zůstane přes víkend do pondělí. Tak jsem si to rozebral sám, byl to vadný spínač. Rozebral jsem ho, očistil opálené kontakty a složil. Už to zase šlape.
A jsme v chromu. Trochu se perem s detaily. Ale dopadne to dobře. Nebo vůbec :) Je to takový ušmudlaný, ale to je proto, že to je jen pokus, nebojte :)
Byla tam vůle. Já si myslel, že to je někde mezi šnekem a hřebenem. Nejznatelnější to bylo třeba při pomalé jízdě po kostkách. Takový kovový zvuk, jak kdyby něco bouchalo o karosérii. Ale prý to byl nějaký silentblok kloubu, co je pod manžetou či co. Já to blíž nezkoumal. Teď je náprava tichoučká.
Ukazuje to spotřebu "jakože benzín", což je v reálu +1.1L. Těch 0.9 už je počítáno z reálné spotřeby. Tedy 4.3L plynu na 100km. Dlouhodobou (za 33 tisíc km) reálnou spotřebu plynu mám 6.18L/100km. Ovlivnila to hlavně zima, kdy je spotřeba vyšší. Těch 4.3 udělám jen v létě a jen o prázdninách, když je volná silnice. Jinak se pod 5 nedostanu. Hodně dobrá spotřeba se dá udělat na rovných úsecích mezi vesnicema. Ale jezdím dálnici, ta to zvyšuje.
Nevěř všemu, co se píše. Z něčeho senzace být musí a upřímně ty bodový sváry z fabriky, co odloupneš kombinačkama se nedají srovnávat s kvalitním CO svárem. Stačí se podívat na profily po bouračce. A k tomu článku - ta zbouraná oktávie nemá nic společného s tou svařovanou z následujících fotek. Porovnej přední sloupky. Má to navodit klamavý pocit, z čeho lze auto posvářet. Už to vypovídá o kvalitě článku Já to mám čistě jako pokus. Co ještě zvládnu a co už ne. A zase si z toho odnesu kupu zkušeností. Víc než čtením bublin na novinkách Myslím, že tenhle článek není pro nikoho přínosný. Kdyby psali o změnách pasivní bezpečnosti mezi jednotlivými modely, udělali by lépe. Třeba Fe od modelu 98 má vyztuženou karosérii a je mnohem bezpečnější.