![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() | ![]() | ![]() ![]()  | |  |
---|
![]() | Autor: | | Vytvořeno: 16.11.2006 - Změněno: 16.11.2006 | Instalace FACET pumpy

![]()
Facet pumpa složí k náhradě klasické sériové palivové pumpy.
Instalace- Odpojte autobaterii od palubní sítě
- Uvolněte tlak v palivovém potrubí a potrubí rozpojte
- Vyberte umístění pro Facet pumpu s ohledem na to, že by měla být montována ve svislé poloze, ne výše než 50cm od dna nádrže a v místě s teplotou nepřevyšující 60°C
- Zapojte přívod napětí palivové pumpy na olejový tlakový spínač, pokud není k dispozici, zapojte jej na palubní napětí. U vozů škoda například na cívku.
]- Zapojte zpět baterii do palublí sítě a nastartujte motor.
Doporučení- Zapojte palivovou pumpu přes spínač tlaku oleje, tím dojde k vypnutí pumpy v případě vypnutí motoru a zabrání se tak jejímu zbytečnému chodu.
- Použijte silentbloky k odhlučnění pumpy a k eliminaci rázů a vibrací pumpy od či do pumpy.
|
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]() ![]()  | Komentáře
![]() |  |
---|
![]() | ![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Zdravim, koupil som pumpu facet a spina mi ju spinac tlaku oleja. Vsetko funguje pokial je motor studeny. Az sa zohreje na 90 olej zriedne a tlakovy spinac prestane fungovat a vypne mi pumpu. Viete mi niekto prosim poradit co spravit? Na olej som najazdil asi 600km . Pouzil som olej Valvoline10W40 . Dakujem za akukolvek radu.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Zdravim, koupil som pumpu facet a spina mi ju spinac tlaku oleja. Vsetko funguje pokial je motor studeny. Az sa zohreje na 90 olej zriedne a tlakovy spinac prestane fungovat a vypne mi pumpu. Viete mi niekto prosim poradit co spravit? Na olej som najazdil asi 600km . Pouzil som olej Valvoline10W40 . Dakujem za akukolvek radu.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Sháním olejové spínací čidlo pro Facet pumpu (silver top - válečkový tvar ) nevíte někdo kde jej sehnat ?
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() prepinaci rele ma kontakty 85 tam hodite olejove cidlo pak 86 tam hodite proud od druhe pojistky (proste proud po zapnuti klicku) 30 tam hodite palivovou pumpu a na 87a tam zas od druhe pojistky. takhle zapojene to jede nasledovne po zapnuti klicku sepne rele protoze ma proud i kostru od cidla a tim padem nepumpuje jakmile motor zacne mazat cidlo oleje se prerusi a rele nema kostru a pompa se rozjede pokud chce nekdo pumpovat pred startovanim tak si vytahne libovolny proud hodi nanej tlacitko a pripoji na rele na 87. (87 a 30 je totiz pri zapnutem klicku propojene dokud motor nemaze) mam to tak na aute a parada. Lornus
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() tak uz to funguje problem byl v relatku pod napetim odmitalo zapinat
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() tak jsem to zkousel napojit pres rele na olejovy cidlo, bohuzel rele nevypne ani kdyz cidlo vypne (kostri se to pres kontrolku?) popis: rele dostalo +od klicku a -od cidla oleje a je porad sepnute ikdyz motor maze takze ikdyz elekriku truchu znam tady si se zapojenim facetu nevim rady
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Dik, asi by to resilo mou situaci, akorat na my elektricky znalosti je to trosku vyzivnejsi. Zatim ma m nejakou zkusenost jen se spinacim rele, takze tohle musim stravit. Mohl bych poprosit, jestli by bylo mozny rict na ktery cislo rele kterej fous?
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Tak, pokud se nepletu, klasický olejový spínač se při nedostatku oleje kostří. Takže relé bude zapojeno jedním kontaktem na napětí z klíčku (palubní napětí) a druhým kontaktem na čidlo. Reté musí být rozpínací, tzn při "sepnutí" rozpojí kontakty. Jak říká vhtml, pro nastartování bych udělal na palubní desce spínač, který by přerušil přívod k relé. Tzn relé by "odeplo", tím se spojí rozpínací kontakt a pumpa začne čerpat.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Lze to napojit i na klasický olejový spínač. Přes relé, které v případě svícení kontrolky vypne obvod. Pro nastartování se používá překlenovací obvod, kterým se natlakuje pumpa a po nastartování se zpět odpojí.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]() ![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Ahoj, poradíte mi kluci, jakej typ palivové pumpy na dvojité Webery 40 DCOE použít? Kolik musí dávat - 3 bary? Od FACETu jakej přesně typ tomu odpovídá? Díky Mlsy
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() nerad bych shořel,nebo rozmarně pumpoval benzínz nádrže volně na zem takže zájem o čidlo tlaku oleje od FACETa je....
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Pro tento případ je zde právě ono čidlo tlaku oleje. Není to běžné čidlo, takže nebude "problikávat". Pokud motor zhasne, automaticky se odpojí pumpa. Tak či onak, i pumpa by měla být zapojena až za nouzový odpojovač.
Pokud je zájem, umím sehnat i nárazový odpojovač napětí k palivové pumpě.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Jak to funguje v pripade havarie?Aby netlacila benzin do motoru horem dolem?Tam je nejaka narazova pojistka?To cidlo tam je nutnost?Kdyz se nam pri zavodech vysrabi, nebo bude problikavat tak prijdeme i o pumpu a o benzin..
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Pozor, že zde zmíněné čidlo není standardní čidlo tlaku oleje. Jedná se o speciální čidlo dodávané pro pumpy Facet.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]() ![]()  | |  |
---|
![]() | ![]()
 | ![]() Prosím o radu, zda pumpa Facet 2 se má po natlakování úplně zastavit , anebo se pouze zpomalí její chod . V mém případě se nezastaví , pořád mírně pulzuje. Je to v pořádku, pokud ne co je toho příčinou. Děkuji Olda Havířov.
![]()
![]()
|
| | [  Vulgární ] [  Reagovat ]
![]() | |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()  | Copyright 2001-2015
![]() |  |
---|
![]() | Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora. David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: pošli email, ICQ: 109318615
|
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()
![]()  | Google search
![]() |  |
---|
![]() | ![]() Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
|
| ![]() |  | ![]() |  |
| ![]() | ![]() ![]()  | Statistika
![]() |  |
---|
![]() | Právě prohlíží: | 41 | Právě přihlášeno: | 0 | Dnes návštěv: | 5628 | Celkem návštěv: | 31104972 |
| Článků: | 179 | Fotografií: | 4127 | Komentářů: | 1244 | Uživatelů: | 310 |
![]() |
| ![]() |  | ![]() |  |
![]()
![]() |