EVO 1 mam a i když jezdim indor,tak se do kastle dostává spoustu nečistot.Taky by mě docela zajímalo,jak jsi vyřešil to pružení.Asi si počkam na stavebnici EVO 3
Pokud je sucho, tak je to v pohodě. Chtěl jsem natočit i nějaké řádění s kaluží, ale bylo sucho Světla jsou vypínatelná, ale zároveň s nimi se vypíná i celé autíčko. Je to vlastně indikace, že je auto zapnuté. Ještě uvažuji nad zadními světly, přeci jen to pak bude dokonalé.
Kastle je původem od AirDesignu. K motoru jsem chtěl přidělat ventilátor, napájel by se z okruhu světel. Pokud to nebude stačit, půjdu cestou náporového chlazení. Vpředu v čelu se vyřízne díra a odtah bude do zadní kapoty.
Ahoj, až budu mít čas, tak ten článek doplním. Ještě mě čeká stavba fávo motoru, 105 převrtané na 130 a fávo motor na T pístech. A nejvíce se těším na prototypový motor s osmikanálem, co mi tu leží.
čau, dáš ty udaje o motorech co děláš do toho článku step by step? co všechno jsi tam použil a s čím to bylo nejlepší? mě by to zajímalo kolik pruměr jsi použil ventily atd... Stouracvok (Jura)
Ventily u 105 hlavy jsou moc malinkatý. Tam bude asi hlavní zádrhel. Pak bych to viděl na karbec. Já laboroval s klapkama a akceleračkou. Pořád se mi mrcha ucpávala. A pak to chce všechno důkladně vyvážit. Podařilo se mi, že asi 10 sekund běžel motor někde kolem 200 ot/min. Vůbec se neklepal, chod byl klidný a přesně pravidelný. Běželo to tak tichoučce a pomaličku, že to skoro vypadalo jak kdyby s tím někdo na druhé straně točil. Fakt jsem ještě nic podobného nezažil. Zůstal jsem prostě jen stát a zíral na to.
Rezervy mám taky, musím vyzkoušet ještě lepší benzín, protože je tam celkem vysoká komprese. Až půjde příště hlava dolů, budu ještě přetvarovávat spalováky. Tam si myslím, že mám teď brzdu. Alespoň co jsem koukal na proudění směsi, tak mi to tak přišlo. No a hlavně ten výkon je měřený i s vrtulí. O víkendu to změřím schválně ještě bez vrtule.
Tak to jsme měli cíle skoro stejný,jen ta úspěšnost u mne byla menší. Naměřil jsem 43kW. Motor 1174, jenom snížená hlava, vytvarovanej spalovák a pofiderní vačka 260 së zdvihem 5,1mm A hlava je 105 s původníma ventilama i kanálama takže potenciál pro zvýšení výkonu u Evo 2 je Jedinýco mi vadí je, že kolem 5000 se tomu moc nechce ject, jako kdby se to hádalo, od 5500 do 7 zase jede v pořádku. Zkusím nahodit plastovou vrtuli,jestli tahle kovová není nevyvážená, ale tuším problém ve vačce, jelikož příznaky byly stejný i na starým motoru, kde tato vačka byla... Ale ject to jede a to je základ
Co k tomu říct ? Já si dal skromnej cíl 45kW. A to se podařilo. Dokonce se podařilo ještě víc. Stále je to jen pětikanál a 1170ccm. Navíc tam byl předstih od oka, karburátor tak jsem jsem ho splašil a rozdělovač první co mi do ruky padl. Jasně že jsou tací, co naslibují z eRka 90 koní. Však já budu ještě taky ladit. Ale i kdyby zůstalo u těch 70, tak jsem spokojený. Lepší mít 70 koní reálných, než 90 teoretických. V základu má 105ka 33kW, 120ka 37kW a 110R asi 38kW.
Stolici jsem měl na záběh. Abych vůbec viděl, co ten motor dělá. Abych ho mohl jednoduše opravit, kdyby se rozsypal. Aby k tomu byl lepší přístup, mohl jsem startovat tlačítkem vedle motoru a dalších X jiných ABY. Zkrátka jsem chtěl mít jistotu, že až dám motor do auta, tak to auto pojede a motor se za půl hodiny nevysype a nebudu ho muset vyndat. A osobně bych taky nový kroužky a ložiska "nedrtil" tahem. Radši jsem je zaběhl na zvýšených otáčkách.
Mě taky víc vyhovuje větší krouťák,než koně,ale stejně je jich tam nějak málo ne?A na co používáš tu stolici,na záběh?Neni lepší zabíhat v tahu a ne jen na volnoběh?Já tomu tak nerozim a budu si vážit tvé reakce
Já mam skoro to samé těsnění na svim DDSR taky už tam takhle bylo když jsem ho sehnal tak jsem ho tam nechal. Akorád já mam ještě jiné víčko než máš tady ty já tam mam přapážku u toho odvětrávání aby mi to nestříkalo do klapek a neulejvalo se to.