Po dlouhých letech jsem se dostal k úpravě auta :) Kodiaq, který nemá parkovací kameru...
...ptal jsem se na to v servise, tak prý se musí tu dát jednotka, tam dát jednotka, kódovat, odhad tak 20 tisíc, nějaká slevička... Tak 15 tisíc... ... ... ...tak jdeme na to - kamera z Ali za 1300Kč...
...dvě hodiny trvá sundat plasty, natáhnout kabel a nandat plasty...
...a kamera jede. Sama. Bez Kódování. Auto si ji našlo samo.
Test různé síly fontu. Pak jsem vyřízl šablonu a bez nějakých příprav znak stříknul.
Výsledek odpovídá kvalitě přípravy :) Byl to jen položený papír, který byl navíc prohnutý a štítek zaprášený. Finální znaky budou samozřejmě mít napařenou chromovou vrstvu, ale i to se dělá přes šablonu. Teď jde jen o to, abych udělal šablonu, která bude přesně odpovídat výliskům. Ta bude potom nerezová. Šablonu jsem upravil, neodolal a vyřízl a stříkl další kousek.
Zdravím ,som fanušik zo slovenska.Od začitaku sledujem tuto stavbu je to naozaj nádhera.Musím pogratulovať .Takéto stavby sú o silných nervoch a obetavosti,a ty tieto vlastnosti určite máš.Hneď by som sa prišiel pozrieť keby mám ako.Gratulujem.Držím palce k úspešnému dokončeniu.
Ono není všem dnům konec. Motor není odladěný, trysky v karbecu jsou od ruky a předstih od oka. Taky nevím, zda to vůbec uchladí a možná budu muset zastavět ventilátor. Jeden šteft na výfukovém potrubí se odporoučel, vůbec ty výfukové svody jsou bastl - jsou křivé a netěsní to. Holt co si človek neudělá sám... Uvnitř je všechno jen na oko, nemám tam přišroubované sedačky ani pásy, není tam ještě ofuk okna a rozvod vzduchu. Chybí přišroubovat pravý tapec dveří. Taktéž řadící páka je jen provizorní klacek. Je potřeba udělat geometrie a dodělat kola. Zadní pružiny jsou sériové, co jsem někde z něčeho vyhrabal. Dál není filtr na webery a lyžiny na podvozek. Topení nemám řešené vůbec. Perličkou na závěr jsou stěrače, které si udělaly koncovou polohu kolmo vzhůru a stírají směrem dolu
Jak vidíš, ještě je toho dost a dost, takže bude co sledovat dál
Chlape, máš můj veký obdiv, chodím sem k Tobě na stránky vždycky po víkendu a těším se na tvou další aktualizaci. Vždy bylo vidět, že práce na Eresce přibývají a je z toho krásné precizní Monte Carlo....Takže strávených hodin nelituj, vžij se teď do role závodníka a testuj, užívej ostrých km a hlavně to někde netřískni.......
btw: věřím tomu, že v obýváku by se to děvče mohlo cítit bezpečněji
Díky Péťo, díky. Potěší. Stav se někdy na kafe, podívat se blíž. Monterky s sebou. Své díky na tom nesou všichni, ti co mi dodali díly, poskytli rady, zázemí, prostory, tolerovali stavbu atp. Jsou v tom tisíce hodin, není to jak to pro někoho může vypadat, že jsem o víkendu udělal okna a při tom si otevřel šest dvanáctek a půl dne se slunil na dece. Většinou je to šestnáct hodin práce denně, spát chodím po půlnoci. Společnost mi dělá rádio. Až bude eReSka definitivně hotová, nejradši bych si ji vystavil v obýváku. Někdo si lepí a vystavuje modely, já mám tohle.
Žádný díky bohu ... stavbu sleduju od samých počátků, byť jen na skle monitoru. Sedím takříkajíc v první řadě ) A ne díky bohu, ale zcela bez skromnosti můžeš prohlásit ... Díky Sobě
Rikas ze volis kompromis Z duvodu bezpecnosti pasy sestibodove, z duvodu bezpecnosti z toho dva body nevyuzite Vono na druhou stranu pokud je mas spravne nastaveny tak zraneni takeho razu nehrozi...