Větší část soboty jsme kopali vodu a probourávali se do garáže. TeReSka tak musela na chvíli ven pod plachtu a také došlo na likvidaci jedné skříně. Když už byla konečně voda v garáži, zas se muselo vše uklidit a naparkovat teReSku zpět. Takže na nic jiného nebyl čas, ale nadrátoval jsem alespoň budíky.
Tak jsem tedy otcem, potomek se má čile k světu a hezky se vrtí. Nejdřív jsem ho nechal běžet na speciál s olejem. Pak přišel na řadu natural a ten mu chutnal o poznání lépe.
Buď mi blbě měří čidlo nebo blbě ukazuje teploměr a nebo to přechlazuje. Teplota se drží stabilně kolem 70.
U rapida jsem konečně vyměnil tekoucí brzdový válec, čímž rapidně klesla spotřeba brzdové kapaliny a rapidně stoupla účinnost brzd. Nakonec jsem dal i jiný posilovač, protože stávající byl plný brzdovky.
U vložek jsem stočil o dvě desetinky dosedací plochu (vycházely mi do bloku bez vymezovacích podložek a odmítal jsem je tam dát takhle "natvrdo") a usadil do bloku.
Dáte si někdo pístovou polévku ?
Čepy skrz ojnice do pístů, písty s ojnicemi do vložek, nacvakat kroužky...
Jdu spát, hlavou se mi honí otázka... Proč jsem si koupil axiály na fáčko ?
Vyzvedl jsem si pístní kroužky. Vyšly na dvojku, ale po několika měsících marného shánění konečně úspěch. Nakonec jsem šel cestou 1.75/2/4 a doufám, že dlooooouho vydrží. Původní kroužky byly na "kaši". Také jsem vyzvedl spoustu těsnění na motor i vodní pumpu, nějaká ložiska a drobotinu.