Protože v místě záběhu motoru se pohyboval pan kardinál Vlk (no ne že by přišel posvětit zrozené koně), byl jsem donucen posvářet nějaký výfuk. On mě tedy vlastně nikdo nenutil, ale nedovedu si představit, jak by vedl projev, zatímco já bych tři hodiny tůroval motor bez výfuku na stolici.
Pravda, zas tak moc jsem tomu nepomohl :) Ale získal pár hodin na projev k dobru. Pak jsem konečně dal motor na stolici.
Běžel pár minut a pak se utavila noha rozdělovače. Na ozubeném kolečku se ulomil jeden zub. Za všechno mohla docela malá špona v ostřikovací trysce. Holt kdo nemaže...
Ložiska, ojnice, vložky, písty... znáte to... ani sem to nefotil.
Večer už to bylo v kupě. Škoda, že už nebyl čas si zavrčet.
A perlička... ...mám seskládáno, dotáhnu šroub na řemenici a ouha - motor se netočí... ...ano, povysunutý axiál. Hajzlík. Takže rozebrat - znovu a lépe.
Ráno jsem zajel do brusírny a vyzvedl hotové válce. Čeká mne náročný víkend, kdy z té kupy železa a hliníku musím postavit něco, co bude schopné žít samostatný život :)
Zatím mi ještě chybí vačka, která podstupuje proces v kalírně. Místo ní použiju na záběh nějakou sérii. Jinak mám všechno - alespoň si to myslím. Doufám, že mě víkend nepřesvědčí o opaku.
Večer jsem vyzvedl nějaké díly na nápravy a sady natvrzených tlumičů.