Babičce jsem sebral všechny kolíčky na prádlo a lepil jako divý. Střešní okénko jsem pořádně zasilikonoval a brácha mi připravil šablonu pro zadní plato.
Navečer byl celý strop již skoro přilepený, takže jsem vsadil zadní okno a brácha mi natřel kola bílou barvou.
Večer před osmou jsem se šel podívat na své autíčko... Nestačím věřit svým očím, tolik nádhery v porovnání s předchozím stavem laku :))) Hned jsem vyplázl 2800 za barvy a 4500 za práci :(
Vstával jsem už v šest, protože jsem věděl, že musím obrousit a připravit celé auto na lak... Příšernost sama... Kilometry šmirglu a od vibrační brusky jsem necítil ruce.
Celý den nehorázně pršelo, nedalo se nic dělat... po perném týdnu vstávání v sedm a chození do postele po dvanácté konečně trocha odpočinku. Dodělávám alespoň věci, které se nechají dělat uvnitř domu, třeba polepování oken zrcadlovými fóliemi a příprava elektriky.
Několik hodin jsem kreslil na auto různé čáry, než jsem do něj říznul fričkou. Střešní okno jsem koupil za litr na vrakáči, jentak od oka a bál jsem se, že nebude sedět.
Byla tam vůle. Já si myslel, že to je někde mezi šnekem a hřebenem. Nejznatelnější to bylo třeba při pomalé jízdě po kostkách. Takový kovový zvuk, jak kdyby něco bouchalo o karosérii. Ale prý to byl nějaký silentblok kloubu, co je pod manžetou či co. Já to blíž nezkoumal. Teď je náprava tichoučká.
Ukazuje to spotřebu "jakože benzín", což je v reálu +1.1L. Těch 0.9 už je počítáno z reálné spotřeby. Tedy 4.3L plynu na 100km. Dlouhodobou (za 33 tisíc km) reálnou spotřebu plynu mám 6.18L/100km. Ovlivnila to hlavně zima, kdy je spotřeba vyšší. Těch 4.3 udělám jen v létě a jen o prázdninách, když je volná silnice. Jinak se pod 5 nedostanu. Hodně dobrá spotřeba se dá udělat na rovných úsecích mezi vesnicema. Ale jezdím dálnici, ta to zvyšuje.
Nevěř všemu, co se píše. Z něčeho senzace být musí a upřímně ty bodový sváry z fabriky, co odloupneš kombinačkama se nedají srovnávat s kvalitním CO svárem. Stačí se podívat na profily po bouračce. A k tomu článku - ta zbouraná oktávie nemá nic společného s tou svařovanou z následujících fotek. Porovnej přední sloupky. Má to navodit klamavý pocit, z čeho lze auto posvářet. Už to vypovídá o kvalitě článku Já to mám čistě jako pokus. Co ještě zvládnu a co už ne. A zase si z toho odnesu kupu zkušeností. Víc než čtením bublin na novinkách Myslím, že tenhle článek není pro nikoho přínosný. Kdyby psali o změnách pasivní bezpečnosti mezi jednotlivými modely, udělali by lépe. Třeba Fe od modelu 98 má vyztuženou karosérii a je mnohem bezpečnější.