- Přidat do oblíbených škoda quickbar >> skoda110r.cz | skoda110r.com | skoda100.cz | skodateam.cz | skoda.daves.cz | skoda.virt.cz | techweb 


Zde může být vaše reklama

Povinné ručení

Ikona stránek



HTML kód ikony

Switch to English

Načítám obsah...



Vyhledávání
Menu
Foto Tip
!Kresby vozů Škoda - V.Bidlo
 

Kresby vozů Škoda - V.Bidlo
Naše projekty
Reklama



Navigace
Nejlevnější povinné ručení

>> Mapa - Domů - Dvouvláknové žárovky <<


 

Dvouvláknové žárovky

 
Autor:
4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
Vytvořeno: 19.01.2005 - Změněno: 19.01.2005
Potřebný materiál :
dvouvláknové žárovky
jedno zadní světlo navíc

Potřebné nářadí :
Běžná sada klíčů, šroubováky
Vrtačka

Úskalí práce :
Vyndat světla, odnýtovat paraboly
Náročnost :
menší, pár hodin

Příběh :

Pokud jste někdo zatoužil po dvouvláknových žárovkách na eRku, věřte že to není problém. Někteří se možná ptají jakou že to má výhodu či efekt... Jde o to, že žárovka má v sobě dvě vlákna. Jedno na 20W a jedno na 5W. V praxi to funguje tak, že když svítí 5W vlákno, máte klasická škodovácká koncová světla. Když ale rozsvítíte 20W vlákno, máte brzdovky. Z toho vyplývá, že lze sloučit funci brzdovky a koncového světla. Na eRku to pak vypadá tak, že po rozsvícení světel svítí v každém světle jeden pár žárovek. Po zabrždění se celý pár rozsvítí intenzivněji. Dle mého to přispívá k bezpečnosti provozu, neboť auto je více vidět a pokud se zabrzdí, rozsvítí se o 40W více. Teoreticky by se tak dala sloučít i funkce mlhových světel a sice takto : Pokud by svítila koncová světla, ve světle by svítil jeden pár po 5W. Pokud by se zapla mlhovka, tak jedna ze žárovek by se rozsvítila trvale na 20W. A Samozřejmě pokud by se brzdilo, pak by svítily 20W obě žárovky. Chtěl bych vás však vidět při vysvětlování funkce příslušníkům policie.

Ale do práce... Nejdříve je potřeba vyndat zadní světla z auta a rozebrat je. Problém je v tom, že se u eRka jako koncová žárovka používá malá 5W a pokud byste dali velkou, propalovala by vám světlo. Z toho plyne, že je třeba parabolku vyměnit. Za pomoci vrtačky nebo brusky parabolu odnýtujete a vyndáte. Z náhradního světla vyndáte větší parabolku - tím samým způsobem. Do původního světla ji pak zasunete a zanýtujete. Tím máte práci skoro hotovou. Druhá věc je, že musíte sehnat na dvouvláknovou žárovku objímku. Buď se vám podaří sehnat nějakou z tisícovky, nebo budete muset na žárovku napájet drátky. Samotné připojení už je pak hračkou. Pouze žárovky propojíte.

!Dvouvláknové žárovky
 
!Dvouvláknové žárovky
 
!Dvouvláknové žárovky
 

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 18.05.2008 09:40:23 


Ahoj nie je to trosku silna zataz na ten okruh ? nebojis sa ze ked zabrzdis ze sa ti niecotavy nedajboze zapali????


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 10.01.2007 16:18:41 


cawko nemas schemu zapojenia..nakres?



Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
Copyright 2001-2015
Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora.
David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: pošli email, ICQ: 109318615
Partneři
Čištění klimatizace v autě

Čištění autoklimatizací Praha. Autoservis, kde nebudete dlouho čekat.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Příspěvek
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Statistika
Právě prohlíží:31
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:1793
Celkem návštěv:27451212

Článků:179
Fotografií:4065
Komentářů:1232
Uživatelů:310
Reklama