Autor: |
| Vytvořeno: 13.02.2006 - Změněno: 05.06.2006 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Repase karburátoru DCOE Celý karbutátor pečlivě rozebereme. Začneme demontáží víčka trysek a dále hlavního víka. Odšroubujte pojistné šrouby na koncích hřídele, vyšroubujte a vyndejte klapky. Odpojte pružinu od hřídele, odjistěte páku akcelerační pumpy. Hřídel z karburátoru vyklepněte kladívkem, ložiska stahněte a vyměňte. Všechny trysky demontujte a přesvědčete se, že jsou průchozí a čisté. Karbutátor uvnitř dokonale vyčistěte, pokud je hřídel přirezlá, vyleštěte ji. Vyzkoušejte, že se hřídel v karburátotu otáčí zcela volně. Před naklepáváním ložisek nezapomeňte na páku akcelerační pumpy ! Do hřídele vložte klapky, nejdříve jednu, proti světlu ji ustavte tak, aby byla co nejtěsnější. Poté vložte druhou a stejným způsobem usaďte. Nyní naklepněte ložiska a dotahněte matkami, zajistěte pojistkami. Nyní zkontrolujte palivovou pumpu, zda plynule chodí, případně ji vyjměte. Píst pumpy očistěte, očistěte i válec. Pumpa musí chodit naprosto plynuje. Jako další venujte pozornost systiči. Skládá se ze systemu dvou válců ovládaných ozubenými koly. Písty vyjměte, očistěte a vraťte zpět. Před smontováním celého karburátoru vyměníme těsnění a ještě zkontrolujte správnou pozici plováku.
Tak ať slouží :) |