Autor: |
| Vytvořeno: 21.04.2010 - Změněno: 21.04.2010 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I. první stupeň: 1-difuzor, 2-hlavní tryska, 3-držák hlavní trysky, 4-emulzní trubice, 5-tryska volnoběhu, 6-vzdušník volnoběhu, 7-přípojka odvzdušnění, 24-vzdušník regulace membrány, 25-škrtící klapka II. druhý stupeň: 1A-difuzor, 2A-hlavní tryska, 3A-držák hlavní trysky, 4A-emulzní trubice, 5A-tryska volnoběhu, 6A-vzdušník volnoběhu, 23-podtlakové ovládání, 24A-vzdušník regulace membrány, 25A-škrtící klapka 7-přípojka odvzdušnění, 8-rozprašovač, 9-regulační šroub bohatosti směsi, 10- odvzdušňovací ventilek (zvláštní výbava), 11-jehlový ventil, 12-plovák, 13-sací ventil pumpičky, 14-píst pumpičky, 15-pohon pumpičky, 16-injektor, 17-ventil obohacovače, 18-tryska obohacovače, 19-trubka sytiče, 20-tryska sytiče, 21-vzdušník sytiče, 22-šoupátko sytiče, 26-víko plovákové komory, 27-plováková komora, 28-izolační vložka, 29-těleso škrtících klapek, 30-přípojka benzínové hadičky Základní nastavení:
Nastavení hladiny paliva Provádí se za chodu motoru při sundaném víku měřením hladiny od horního okraje - 19-21mm. Nastavení škrtící klapky druhého stupně Nastavuje se na demontovaném karburátoru tak, aby v zavřené poloze prošla měrka 0.05mm. Akcelerační pumpička Na 10 plných rychlých zdvihl v intervalech 3-4 sekundy musí nadávkovat 7-9 cm3 paliva. Obrázky v plné kvalitě ke stažení: Jikov DDSR 1 (506.9kb) Jikov DDSR 2 (425kb) Jikov DDSR 3 (407.5kb) |