- Přidat do oblíbených škoda quickbar >> skoda110r.cz | skoda110r.com | skoda100.cz | skodateam.cz | skoda.daves.cz | skoda.virt.cz | techweb 


Zde může být vaše reklama

Nejlevnější povinné ručení

Ikona stránek



HTML kód ikony

Switch to English

Načítám obsah...



Vyhledávání
Menu
Foto Tip
!Deník posledních dnů
 

Deník posledních dnů
Naše projekty
Reklama



Navigace
Povinné ručení

>> Mapa - Domů - Dvouvláknové žárovky <<


 

Dvouvláknové žárovky

 
Autor:
4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
Vytvořeno: 19.01.2005 - Změněno: 19.01.2005
Potřebný materiál :
dvouvláknové žárovky
jedno zadní světlo navíc

Potřebné nářadí :
Běžná sada klíčů, šroubováky
Vrtačka

Úskalí práce :
Vyndat světla, odnýtovat paraboly
Náročnost :
menší, pár hodin

Příběh :

Pokud jste někdo zatoužil po dvouvláknových žárovkách na eRku, věřte že to není problém. Někteří se možná ptají jakou že to má výhodu či efekt... Jde o to, že žárovka má v sobě dvě vlákna. Jedno na 20W a jedno na 5W. V praxi to funguje tak, že když svítí 5W vlákno, máte klasická škodovácká koncová světla. Když ale rozsvítíte 20W vlákno, máte brzdovky. Z toho vyplývá, že lze sloučit funci brzdovky a koncového světla. Na eRku to pak vypadá tak, že po rozsvícení světel svítí v každém světle jeden pár žárovek. Po zabrždění se celý pár rozsvítí intenzivněji. Dle mého to přispívá k bezpečnosti provozu, neboť auto je více vidět a pokud se zabrzdí, rozsvítí se o 40W více. Teoreticky by se tak dala sloučít i funkce mlhových světel a sice takto : Pokud by svítila koncová světla, ve světle by svítil jeden pár po 5W. Pokud by se zapla mlhovka, tak jedna ze žárovek by se rozsvítila trvale na 20W. A Samozřejmě pokud by se brzdilo, pak by svítily 20W obě žárovky. Chtěl bych vás však vidět při vysvětlování funkce příslušníkům policie.

Ale do práce... Nejdříve je potřeba vyndat zadní světla z auta a rozebrat je. Problém je v tom, že se u eRka jako koncová žárovka používá malá 5W a pokud byste dali velkou, propalovala by vám světlo. Z toho plyne, že je třeba parabolku vyměnit. Za pomoci vrtačky nebo brusky parabolu odnýtujete a vyndáte. Z náhradního světla vyndáte větší parabolku - tím samým způsobem. Do původního světla ji pak zasunete a zanýtujete. Tím máte práci skoro hotovou. Druhá věc je, že musíte sehnat na dvouvláknovou žárovku objímku. Buď se vám podaří sehnat nějakou z tisícovky, nebo budete muset na žárovku napájet drátky. Samotné připojení už je pak hračkou. Pouze žárovky propojíte.

!Dvouvláknové žárovky
 
!Dvouvláknové žárovky
 
!Dvouvláknové žárovky
 

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 18.05.2008 09:40:23 


Ahoj nie je to trosku silna zataz na ten okruh ? nebojis sa ze ked zabrzdis ze sa ti niecotavy nedajboze zapali????


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 10.01.2007 16:18:41 


cawko nemas schemu zapojenia..nakres?



Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
Copyright 2001-2015
Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora.
David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: pošli email, ICQ: 109318615
Partneři
Čištění klimatizace v autě

Čištění autoklimatizací Praha. Autoservis, kde nebudete dlouho čekat.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Příspěvek
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Statistika
Právě prohlíží:131
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:597
Celkem návštěv:28833293

Článků:179
Fotografií:4065
Komentářů:1237
Uživatelů:310
Reklama