- Add to favourite škoda quickbar >> skoda110r.cz | skoda110r.com | skoda100.cz | skodateam.cz | skoda.daves.cz | skoda.virt.cz | techweb 


Here can be your banner

Nejlevnější povinné ručení

Icon of pages



HTML code of icon

Switch to Czech

Načítám obsah...



Search
Menu
Photo Tip
!Zástavba náporového chlazení
 

Implement of blast cooling
Our projects
Advert



Navigation
Povinné ručení

>> Map - Home - Rear brake discs for dry exles <<


 

Rear brake discs for dry exles

 
Author:
4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
Created: 28.03.2007 - Updated: 29.03.2007
Stuff needed :
Four piston brakes
Brake pads
Přední kotouč Š130
Speciální držák třmenu a unašeč
Kousek plátu 5mm silného

Tools needed :
Úhlová bruska (flexa)

Possible problems :
Řezání brzdičů
Náročnost na přesnost

Difficulty :
menší, skoro den

Story :
Chcete vzadu místo bubnů kotouče ?
Máte vlečenou nápravu se suchými poloosami ?
Ano ? Tak v rychlosti se na to vrhnem...


Úprava brzdových třmenů
Takže nejdříve potřebujeme čtyřpísty rozebrat.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 


Protože zadní brzdy jsou ovládány i ruční brzdou, musíme se s tímto problémem nějak proprat.

Základ je, že rozdělíme brzdič na dva samostatně brzdící celky pomocí přepážky.

Dva písty budou ovládány nožní brzdou a dva písty brzdou ruční.

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-prepazka

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-brzdic1

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-brzdicbok

Buď můžeme oslovit někoho s frézou, nebo jako já vzít flexu, upnout brzdič do svěráku a drážku udělat ručně.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 


Do drážky musíte vyrobit přepážku. Pokud je drážka vybroušena flexou, musí kopírovat tvar v brzdiči.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 


Brzdiče zkusmo složte, případně připravte na povrchovou úpravu.

Vyzkoušejte, že prěpážka přesně sedí, nikam necestuje a obě půlky bzdiče lze k sobě bez omezení dotáhnout.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 
!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 


Když všechno sedne, seskládejte brzdiče s pomocí nových manžet a těsnění.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 
!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 


Zkontrolujte, že kotouč není omezen přepážkou

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 



Úprava brzdových destiček
Standardní brzdové destičky rozřízneme na dvě půlky

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-desticka

Jak již zaznělo, jedna půlka bude ovládaná nožní brzdou a druhá půlka brzdou ruční.


Držáky, unašeče, kotouče

Nyní je několik cest, jak pokračovat.

Buď můžete zakoupit speciální kotouč a použít standardního zadního unašeče,
nebo zakoupit speciální unašeč a použít standardní přední kotouč Š130.

V obou případech potřebujete speciální držák a podložky.

Zde je nákres držáku pro speciální kotouč, který se přesazuje přes standardní čtyřlístkový unašeč.

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-drzak

Vlevo vidíte zadní držáky třmenů s vyrovnávacími podložkami a vpravo nové unašeče.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 
!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 


Vyzkoušejte vše nasadit a zapojit.

!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 
!Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy
 



Ruční brzda

A zpět k ruční brzdě.

K ní zhotovte speciální držák, ve kterém bude umístěn spojkový válec.

Dále upravte samotnou ruční brzdu tak, aby mohla válec ovládat.

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-drzakrucky

Zadní kotoučová brzda pro suché poloosy-rucnibrzda

K válci přidělejte samostatnou nádobku.

...psáno za běhu, ale pokusím se k tomu vrátit a obohatit :)

| |

[ Send to friend | Version for print ]
Other related articles :
Comments

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Total records: 17 [ Show 15 ]
 31.10.2015 06:24:56 


A nebrzdí pak zadek MOC?


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 30.10.2015 21:23:41 





Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 04.06.2015 00:51:26 


Ahoj
Nevíte jestli ještě Saky dělá unašeče?
Máte na něj kontakt?
Na kontakty z uvedeného odkazu nereaguje
Děkuji


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 19.04.2009 12:00:52 


mam problem klucije mi teprv 16 a skladam kilčo dal jsme uhlovou napravu ale horší je jak ju složit a nikde nanetu jsme nenašel žadny postup jak to přinde poloosy naboje atd nevite o nějakem strance kde je to sepsane jak to složit do hromady??jo a další nevite o někom kdo by mi mohl upravit ty naboje a držaky na brzdiče? abych mohl použít standartní kotouče a nemusel do nic hřezat? předem moc děkuji za odpověď škodovkam zdar


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:Řezání destiček a drážka do brzdiče23.07.2007 09:22:17 


Dá se to, ale bude se to sjíždět do klínu.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:Řezání destiček a drážka do brzdiče22.07.2007 16:36:06 


Nazdar.Tiez som pocul ze nie je treba delit brzdice a platnicky.Ved sa to da urobit na rucku a pedal rovnako nie?


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:kotouce.23.04.2007 09:24:17 


http://skoda-upravy.wz.cz - dělá to Saky


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgar ] [ Answer ]
 kotouce.21.04.2007 10:09:31 


Zdravím.. chtel bych se zeptat kde se dají sehnat ty special kotouce , specialni unasec a ten drzak s podlozkama vyrabi to nekdo nebo si to musim nechat udelat?? jestli prosimte mas odkaz na nejakou stranku ktera se trím zabyva byl bych rad kdybys napsal ,,predem dik


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:04.04.2007 22:14:49 


Ano, ale půlka destičky se bude sjíždět stejnoměrně, kdežto celá destička tlačená jedním pístem se bude sjíždět nepravidelně.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgar ] [ Answer ]
 04.04.2007 22:07:53 


já i když tomu zas tak nerozumim tak uvažuju logicky... pořád se ti půlka jedný destičky bude opotřebovávat víc než ta druhá takže mi to příde celkem jedno..nebo jeslti ty destičky chceš měnit po půlkách..???


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:02.04.2007 11:22:51 


Kdysi to soudruzi nějak vymysleli a asi věděli proč.
Udělat přepážku a rozpůlit destičku není zas tak velký problém, je to investice jednoho dne.
A mám po starostech a obavách o destičky.

Netvrdím tím, že to nebude fungovat v celku, jak píšu... praxe ukáže.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgar ] [ Answer ]
 02.04.2007 11:04:36 


Tak jak to ma Petkar to montuje do aut treba Molcan (PMautosport)


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:Řezání destiček a drážka do brzdiče30.03.2007 21:24:01 


Otočit to asi nepůjde. Budou do klínu, takže by brzdila jen špička, nejspíš při častém brždění nohou by přestávala brzdit ruční brzda...
...ale to jsou dohady, praxe ukáže Třeba to bude úplně jedno.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:Řezání destiček a drážka do brzdiče30.03.2007 21:20:14 


Je fakt, že se budou sjíždět do klínu, ale zase na to, co moje erko ročně najezdí... to jednou nebo 2x za sezonu otočím... A v nejhorším, kdyby mě to již nebavilo, tak udělám drážku


93+2 (47)Petkar (Registrovaný)
  
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:Řezání destiček a drážka do brzdiče30.03.2007 09:48:45 


Původně jsem myslel, že tou cestou půjdu taky. Ale nakonec jsem hotové čtyřpísty věnoval rapidovi a udělal nové, s přepážkou.
Vlastně jsem si to nechal rozmluvit. Přeci jen, chtě nechtě, destičky se budou sjíždět do klínu. Mohlo by to dělat neplechu.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Re:Řezání destiček a drážka do brzdiče30.03.2007 09:19:26 


Ten Unregistred je Petkar


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
 Řezání destiček a drážka do brzdiče30.03.2007 09:18:52 


Viděl jsem i variantu, kdy se nedělala drážka do brzdiče a nedávala přepážka... Prostě se použily brzdiče tak jak jsou, včetně destiček a ovládání bylo stejné - ruční brzda dva pístky, nožní brzda dva pístky...

Úskalí tohoto řešení je nutnost jednou za čas otočit destičky, neboť jedna strana bude více namáhaná... Zase, ale není nutno každou destičku půlit a upravovat... Touto cestou jdu já


Unregistered
[ Vulgar ] [ Answer ]
Total records: 17 [ Show 15 ]
Copyright 2001-2015
Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora.
David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: send email, ICQ: 109318615
Partneři
Čištění klimatizace v autě

Čištění autoklimatizací Praha. Autoservis, kde nebudete dlouho čekat.


Google search

Could´t find what you were looking for? Try Google...

Google
Příspěvek
Login
Name:
Pass:
Allways log in: 



I lost my password
I want to register
Statistics
Visiters:88
Loged in:0
Visits today:357
Total visits:28833053

articles:179
Photos:4065
Comments:1237
Users:310
Advert