Autor: | | Vytvořeno: 12.01.2006 - Změněno: 12.01.2006 |
Potřebný materiál : Podlaha Š110R (Š100) případně Š120
Potřebné nářadí : Rozbruska, frička, flexa Vrtačka CO svářečka Kladivo
Úskalí práce : Vyřezání staré podlahy Zapasování nové podlahy
Náročnost : Vysoká, dva dny
Příběh :
Nevím jak vy, ale já přeci jen už rád pevnou půdu pod nohama...
...ať Vás k výměně podlahy žene cokoliv, udělejte si jasno v tom, jaké jsou vaše možnosti, jaké máte k dispozici náhradní díly a co vlastně potřebujete.
Vydat se můžeme třemi cestami :
1) Ponechat prahy s výztuhami a tunel, měnit pouze podlahovou část 2) Ponechat prahy s výztuhami a vyměnit tunel s podlahou 3) Ponechat střechu a vyměnit zbytek :) Prostě podlahu celou
Protože jsem zastáncem postupných výměn, budeme se bavit o druhé variantě. To znamená, že ponecháme prahy s výztuhami a odřízneme "pouze" tunel s podlahou.
Podlahu můžete sehnat ze Š100 (shodná se Š110R), pak je však škoda jí řezat a spíš bych se klonil k první variantě. Dále můžeme použít podlahu ze Š120, to s sebou nese jisté nevýhody, které zmíním dále. Cenová relace těchno podlah je někde mezi 2000 až 4000 Kč.
Z dnešního pohledu bych si raději nechal naohybat novou podlahu. Vyšlo by to levněji a výsledný dojem by byl lepší.
Záleží čistě na Vás.
Podlaha 110R, Podlaha 120
Mezi podlahou z Š100 a Š120 je patrný rozdíl.
Podlaha pro Š100 je delší. No a taky bude přesně sedět :) Některé rozdíly pořešíme později flexou.
Tak tedy... přikročme k vyřezání podlahy.
Skelet fixujte vhodnými výztuhami a pomocí různých značek si hlídejte, zda se někam nehýbe.
Podlahu ze Š120 náležitě ořežeme...
A pomocí dalšího kousku tunelu ze 120 ji prodloužíme...
A teď jen celek zasadíme do auta a postupně zabodujeme a zavaříme.
A naše krásná podlaha je na světě :)
Bohužel zde nemohu napsat přesný postup... ...ten je totiž dost individuální, ale věřím, že si poradíte.
|