- Přidat do oblíbených škoda quickbar >> skoda110r.cz | skoda110r.com | skoda100.cz | skodateam.cz | skoda.daves.cz | skoda.virt.cz | techweb 


Zde může být vaše reklama

Povinné ručení

Ikona stránek



HTML kód ikony

Switch to English

Načítám obsah...



Vyhledávání
Menu
Foto Tip
!Deník posledních dnů
 

Deník posledních dnů
Naše projekty
Reklama



Navigace
Povinné ručení

>> Mapa - Domů - Instalace palivové pumpy FACET <<


 

Instalace palivové pumpy FACET

 
Autor:
4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
Vytvořeno: 16.11.2006 - Změněno: 16.11.2006
Instalace FACET pumpy

Instalace palivové pumpy FACET-facka

Facet pumpa složí k náhradě klasické sériové palivové pumpy.

Instalace
  • Odpojte autobaterii od palubní sítě
  • Uvolněte tlak v palivovém potrubí a potrubí rozpojte
  • Vyberte umístění pro Facet pumpu s ohledem na to, že by měla být montována ve svislé poloze, ne výše než 50cm od dna nádrže a v místě s teplotou nepřevyšující 60°C
  • Zapojte přívod napětí palivové pumpy na olejový tlakový spínač, pokud není k dispozici, zapojte jej na palubní napětí. U vozů škoda například na cívku.
  • ]
  • Zapojte zpět baterii do palublí sítě a nastartujte motor.

Doporučení
  • Zapojte palivovou pumpu přes spínač tlaku oleje, tím dojde k vypnutí pumpy v případě vypnutí motoru a zabrání se tak jejímu zbytečnému chodu.
  • Použijte silentbloky k odhlučnění pumpy a k eliminaci rázů a vibrací pumpy od či do pumpy.


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 17 [ Zobrazit 15 ]
 10.09.2018 11:30:18 


Zdravim, koupil som pumpu facet a spina mi ju spinac tlaku oleja. Vsetko funguje pokial je motor studeny. Az sa zohreje na 90 olej zriedne a tlakovy spinac prestane fungovat a vypne mi pumpu. Viete mi niekto prosim poradit co spravit? Na olej som najazdil asi 600km . Pouzil som olej Valvoline10W40 . Dakujem za akukolvek radu.


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 10.09.2018 11:30:18 


Zdravim, koupil som pumpu facet a spina mi ju spinac tlaku oleja. Vsetko funguje pokial je motor studeny. Az sa zohreje na 90 olej zriedne a tlakovy spinac prestane fungovat a vypne mi pumpu. Viete mi niekto prosim poradit co spravit? Na olej som najazdil asi 600km . Pouzil som olej Valvoline10W40 . Dakujem za akukolvek radu.


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Spínací olejové čidlo01.02.2014 15:44:20 


Sháním olejové spínací čidlo pro Facet pumpu (silver top - válečkový tvar ) nevíte někdo kde jej sehnat ?


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 uz to beha02.08.2011 20:25:18 


prepinaci rele ma kontakty 85 tam hodite olejove cidlo pak 86 tam hodite proud od druhe pojistky (proste proud po zapnuti klicku) 30 tam hodite palivovou pumpu a na 87a tam zas od druhe pojistky. takhle zapojene to jede nasledovne po zapnuti klicku sepne rele protoze ma proud i kostru od cidla a tim padem nepumpuje jakmile motor zacne mazat cidlo oleje se prerusi a rele nema kostru a pompa se rozjede pokud chce nekdo pumpovat pred startovanim tak si vytahne libovolny proud hodi nanej tlacitko a pripoji na rele na 87. (87 a 30 je totiz pri zapnutem klicku propojene dokud motor nemaze) mam to tak na aute a parada. Lornus


10+3 (6)Lornus (Registrovaný)
  
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:02.08.2011 19:48:37 


tak uz to funguje problem byl v relatku pod napetim odmitalo zapinat


10+3 (6)Lornus (Registrovaný)
  
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 01.08.2011 20:43:48 


tak jsem to zkousel napojit pres rele na olejovy cidlo, bohuzel rele nevypne ani kdyz cidlo vypne (kostri se to pres kontrolku?)
popis: rele dostalo +od klicku a -od cidla oleje a je porad sepnute ikdyz motor maze
takze ikdyz elekriku truchu znam tady si se zapojenim facetu nevim rady


10+3 (6)Lornus (Registrovaný)
  
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 19.01.2009 09:15:11 


Dik, asi by to resilo mou situaci, akorat na my elektricky znalosti je to trosku vyzivnejsi. Zatim ma m nejakou zkusenost jen se spinacim rele, takze tohle musim stravit. Mohl bych poprosit, jestli by bylo mozny rict na ktery cislo rele kterej fous?


0+1 (0)futura (Registrovaný)
  
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:16.01.2009 14:22:55 


Tak, pokud se nepletu, klasický olejový spínač se při nedostatku oleje kostří. Takže relé bude zapojeno jedním kontaktem na napětí z klíčku (palubní napětí) a druhým kontaktem na čidlo. Reté musí být rozpínací, tzn při "sepnutí" rozpojí kontakty. Jak říká vhtml, pro nastartování bych udělal na palubní desce spínač, který by přerušil přívod k relé. Tzn relé by "odeplo", tím se spojí rozpínací kontakt a pumpa začne čerpat.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:16.01.2009 14:01:02 


Lze to napojit i na klasický olejový spínač. Přes relé, které v případě svícení kontrolky vypne obvod. Pro nastartování se používá překlenovací obvod, kterým se natlakuje pumpa a po nastartování se zpět odpojí.


131+38 (169)vhml (Registrovaný)
     302240348 
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 15.01.2009 13:31:42 


Vi, nekdo, kde u nas sehnat ten olejovy spinac?


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Pumpa28.08.2007 11:01:53 


Ahoj, poradíte mi kluci, jakej typ palivové pumpy na dvojité Webery 40 DCOE použít? Kolik musí dávat - 3 bary? Od FACETu jakej přesně typ tomu odpovídá? Díky Mlsy


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:16.05.2007 09:12:26 


nerad bych shořel,nebo rozmarně pumpoval benzínz nádrže volně na zem takže zájem o čidlo tlaku oleje od FACETa je....


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:10.05.2007 11:35:50 


Pro tento případ je zde právě ono čidlo tlaku oleje. Není to běžné čidlo, takže nebude "problikávat". Pokud motor zhasne, automaticky se odpojí pumpa.
Tak či onak, i pumpa by měla být zapojena až za nouzový odpojovač.

Pokud je zájem, umím sehnat i nárazový odpojovač napětí k palivové pumpě.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 08.05.2007 19:49:58 


Jak to funguje v pripade havarie?Aby netlacila benzin do motoru horem dolem?Tam je nejaka narazova pojistka?To cidlo tam je nutnost?Kdyz se nam pri zavodech vysrabi, nebo bude problikavat tak prijdeme i o pumpu a o benzin..


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Čidlo04.04.2007 13:12:50 


Pozor, že zde zmíněné čidlo není standardní čidlo tlaku oleje. Jedná se o speciální čidlo dodávané pro pumpy Facet.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:04.04.2007 13:11:57 


Palivová pumpa nezastavuje.


4578+8007 (32767)Daves (Administrátor)
     109318615 
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 26.02.2007 19:57:26 


Prosím o radu, zda pumpa Facet 2 se má po natlakování úplně zastavit , anebo se pouze zpomalí její chod . V mém případě se nezastaví , pořád mírně pulzuje. Je to v pořádku, pokud ne co je toho příčinou. Děkuji Olda Havířov.


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
Celkem záznamů: 17 [ Zobrazit 15 ]
Copyright 2001-2015
Materiál ze serveru daves.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora.
David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: pošli email, ICQ: 109318615
Partneři
Čištění klimatizace v autě

Čištění autoklimatizací Praha. Autoservis, kde nebudete dlouho čekat.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Příspěvek
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Statistika
Právě prohlíží:36
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:2498
Celkem návštěv:27275493

Článků:179
Fotografií:4065
Komentářů:1231
Uživatelů:310
Reklama