Protože matice na pásové šrouby se nedají snad nikde sehnat, musel jsem je vysekat z několika škodovek. Osobní poznatek - nejlépe se vysekávají ze zadního sloupku :)
No a při té příležistosti jsem našel vyhozené prahy... samo... přece je tam nenechám :)
A šup... usadit pásy a určit nejvhodnější pozice úchytů...
..a vevařit je.
Vepředu drží na výztuze, na vnitřní straně v original úchytu na tunelu a na vnější straně ve výztuze rámu. Vzadu klasicky přes rám.
A výsledek
Zkoušel jsem se připoutat... a... sakra... Nebude jednoduchý se v tom autě zabít.
Ráno lehnul Rapid, asi zamrzl chladič :( Po pár kilometrech jsem se musel vrátit a protože jsem chvátal, nějak mě netrápilo, že motor vaří a teplota je dávno za červeným polem. Motor tak trochu nadával a ozývaly se děsivé rány, ale statečně dojel. V lepším případě budu měnit příští týden pouze tesnění, v horším motor :)
Nakonec jsem musel jít pěšky (díkybohu sem chytil stopa, takže asi 14km jsem se svezl), ale i tak jsem ještě stihl hodit věci do galvaniky.