Od té doby, co jsem opravil sedla ventilů, motor nejede. Teda jede, ale jako lepší sériovka. Všechno jsem vyměnil, hlavu znovu dolu a nic jsem nenašel, těsnění ok, tlaky ok...
Už nevím čím by to mohlo být, zbývá snad už vyměnit jen rozvody. Ne a ne a nejede :( A navíc je jako bonus ještě voda v oleji. Nejspíš se pohla vložka. No samé lepší zprávy.
Posvářel jsem redukci na čidlo a napojil olejový chladič. Ať se to alespoň chladí, když to nejede.
Ráno jsem ještě pokutil pár věcí a pak si šel zajezdit
Najezdil jsem zatím 110km, všechno v pohodě.
Tedy skoro - potřebný celkový předstih je tak velký, že se sériovým rozdělovačem musím mít moc velký základní a pak samozřejmě nenastartuju :) Mimo jiné auto vůbec nebrzdí, ale kapalina nezmizela. Také odešel brzdový spínač. Ale to jsou drobnosti, které příští týden pořeším. Ale jinak paráda, po cca 80km motor "změknul" a jízda začla být příjemnější. Už se těším na příští víkend, až se zase projedeme :)
Dokonce jsem si stihnul umýt i rapídka a přehodit kola.
Byla tam vůle. Já si myslel, že to je někde mezi šnekem a hřebenem. Nejznatelnější to bylo třeba při pomalé jízdě po kostkách. Takový kovový zvuk, jak kdyby něco bouchalo o karosérii. Ale prý to byl nějaký silentblok kloubu, co je pod manžetou či co. Já to blíž nezkoumal. Teď je náprava tichoučká.
Ukazuje to spotřebu "jakože benzín", což je v reálu +1.1L. Těch 0.9 už je počítáno z reálné spotřeby. Tedy 4.3L plynu na 100km. Dlouhodobou (za 33 tisíc km) reálnou spotřebu plynu mám 6.18L/100km. Ovlivnila to hlavně zima, kdy je spotřeba vyšší. Těch 4.3 udělám jen v létě a jen o prázdninách, když je volná silnice. Jinak se pod 5 nedostanu. Hodně dobrá spotřeba se dá udělat na rovných úsecích mezi vesnicema. Ale jezdím dálnici, ta to zvyšuje.
Nevěř všemu, co se píše. Z něčeho senzace být musí a upřímně ty bodový sváry z fabriky, co odloupneš kombinačkama se nedají srovnávat s kvalitním CO svárem. Stačí se podívat na profily po bouračce. A k tomu článku - ta zbouraná oktávie nemá nic společného s tou svařovanou z následujících fotek. Porovnej přední sloupky. Má to navodit klamavý pocit, z čeho lze auto posvářet. Už to vypovídá o kvalitě článku Já to mám čistě jako pokus. Co ještě zvládnu a co už ne. A zase si z toho odnesu kupu zkušeností. Víc než čtením bublin na novinkách Myslím, že tenhle článek není pro nikoho přínosný. Kdyby psali o změnách pasivní bezpečnosti mezi jednotlivými modely, udělali by lépe. Třeba Fe od modelu 98 má vyztuženou karosérii a je mnohem bezpečnější.